BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ini saya...

ini saya...

family aku..

family aku..

Wednesday, April 28, 2010

satu hal la....

benda dah selesai dah...
nak kecoh lagi..
apa la.....
bodoh la...............................................................................................................................

belah la wei...

dah kalah tu kalah la...
belah la..
dok bangkang apa lagi....
dari ketua bangan anak buah pown bangan jugak.
bodoh la....
tak payanh dok wat keje bodoh lagi la....jadi la pandai sama.....

dah kalah wat cara kalah la wei.

tak payah dok bangkang....
nie sorang lagi...
hg tu boleh kena buang negeri la dah hg dok kata cam tu....
dok megah apa....
takat jadi ahli parlimen tu...
sultan lagi tinggi....
dia lagi punyai kuasa memerintah dari hang tu...
bodoh la......dah la bengap........what the F**k..... belah la wei.....

Wednesday, April 21, 2010

haha....

bodoh la...
dah nak kalah..
tu wat cara nak kalah..
tak payah la kata macam lagi wei...
1 malaysia la wei..
pegang tu...
jgn buang la...
tu hidup kita sekarang nie...
dah nak kalah kata macam2....
PM kita tu nak bawa nama Malaysia ke mata dunia....
jgn la kata macam tu....
dia nak buat malaysia maju......kata yang bukan2 plak..
satu malaysia dihati la wei....
jgn dok kutuk la...
spa kutuk cam kutuk diri sendiri la wie...

Wednesday, February 17, 2010

weh..

bagi la.....
serial key untuk adobe nie...

masalah dunia politik negara.....hahahaha

salam...

lama jugak tak buka kan...
haha...
semua sihat ker..
urm..
saya rasa keadaan politik negara kita tak berapa nak elok la..
tengok la....kat penang melayu dah kena tindas dah...hurm..
kes liwat datuk anuar pown tak sudah2...sekarang dia tak mengaku pulak..
dah buat tak nak mengaku......
orang nak memimpin dia nak memimpin..
hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..
manusia la katakan....
paham saja la.......
klo nak dikatakan sesuatu pempipinan perlu la...
memminpin dengan penuh jitu..
bukan buat huru hara......

Wednesday, November 25, 2009


Selamat Datang